Vijf goede redenen voor afhaalrestaurants om Sitedish te kiezen

Doet jouw restaurant niet aan maaltijdbezorging, maar wel aan afhaal? Ook dan is Sitedish een goede optie om te overwegen! Hier zijn 5 pakkende argumenten om te kiezen voor het Sitedish Totaalpakket.

1) Een strakke online aanwezigheid levert veel op

Het klinkt misschien wat neerbuigend, maar de meeste klanten willen eigenlijk niet te veel moeite doen om aan hun maaltijd te komen. Gemak dient de mens. Hoe makkelijker vindbaar en beschikbaar je bent, hoe sneller de bestellingen binnen zullen komen.

Met Sitedish is jouw restaurant binnen enkele werkdagen online. Bovendien ontvang je 5.000 gratis flyers om te verspreiden. Hiermee vergroot je de zichtbaarheid van jouw restaurant en daarmee de online én offline traffic.

2) Je bespaart zeeën van tijd

Heb je wel eens bijgehouden hoe veel tijd je aan de telefoon hangt om bestellingen aan te nemen? Of hoeveel mensen hun maaltijd pas bestellen op het moment dat zij jouw zaak in lopen? Natuurlijk zul je nooit kunnen voorkomen dat jouw klanten de telefoon oppakken, of spontaan jouw zaak bezoeken. Wel kun je enorm veel tijd vrijspelen door de aandacht op jouw website te vestigen.

Met Sitedish POS, het kassasysteem van Sitedish, komen al jouw bestellingen én afhaalbestellingen op één centrale plaats binnen. Daarnaast helpen wij jou om de aandacht verder op jouw site te vestigen. Print bijvoorbeeld de handige QR Poster uit, om bezoekers aan te moedigen om op jouw website te bestellen.

Ook de klant bespaart tijd, omdat zij niet langer in de zaak hoeven te wachten op hun bestelling. Je kunt bovendien zelf kiezen hoeveel bestellingen je toe wilt staan op specifieke tijdstippen. Zo kun je de drukte beter verspreiden over de hele shift en wordt de keuken ontlast.

3) De Marketingtools zijn uitstekend voor klantenbinding

Elke bestelling die geplaatst wordt, levert veel data op. Bovendien heb je met elke online bestelling de mogelijkheid tot het verkrijgen van een opt-in. Dat betekent dat je toestemming krijgt van de klant om hem of haar te benaderen. Perfect voor de marketing!

In Mijn Sitedish kun je makkelijk nieuwsbrieven versturen. Ook kun je klanten die al geruime tijd niets besteld hebben makkelijk benaderen met een speciale aanbieding. Bovendien kun je belangrijke statistieken inzien en weet je direct welke gerechten of welke bestelmomenten het populairst zijn. Hier kun je vervolgens jouw business op afstemmen!

4) Je kunt vaste klanten makkelijker belonen

Met Sitedish heb je een no time jouw eigen loyaliteitsprogramma opgezet. Beloon klanten die online bestellen met hun persoonlijke stempelkaart, zodat ze kunnen sparen voor korting op hun volgende maaltijd.

Vaste klanten die al even geen bestelling hebben geplaatst kun je benaderen met onze ‘Verloren Klanten’ tool. Hiermee stuur je een speciaal aanbod naar klanten die al een x aantal dagen niet besteld hebben.

5) Sitedish POS is ook in te zetten als regulier kassasysteem

Sitedish POS dient niet alleen voor het ontvangen van online bestellingen. Voor de meeste restaurants is het kassasysteem meer dan geschikt voor de dagelijkse werkzaamheden. Je kunt handmatig bestellingen invoeren, de administratie bijhouden, bestellingen op tafel aanslaan en nog veel meer.

Werk je liever met jouw eigen kassasysteem? Jouw Sitedish website kan worden gekoppeld aan tal van kassasystemen, zoals Tonit, YourPos, Bork en Cashdesk.

Nieuw bij Sitedish is Tafel QR, waarmee je in jouw eigen zaak klanten contactloos kunt laten bestellen met hun smartphone of tablet.

Dat waren alvast vijf goede redenen, maar we kunnen er zeker nog meer bedenken! Interesse? We laten je graag zien wat het Sitedish Totaalpakket voor jouw zaak kan betekenen. Bel ons op 020 – 244 08 58 of mail naar info@sitedish.nl