Sitedish POS, de kassasoftware van Sitedish, en Mijn Sitedish zijn opnieuw vernieuwd! Op basis van feedback van onze klanten hebben wij weer een paar handige functies toegevoegd. Om gebruik te maken van de nieuwste versie van Sitedish POS hoef je het systeem alleen even opnieuw op te starten. De wijzigingen in Mijn Sitedish staan al live. Lees snel verder!
Bescherm jouw gegevens
Voortaan is het mogelijk om de toegang tot het archief, het overzicht van bezorgers, het bewerken van orders en het annuleren van bestellingen vanuit Sitedish POS te beveiligen met een pincode.
Contante betalingen markeren
Heeft een klant een contante betaling voldaan? Dan is het voortaan mogelijk om een vinkje bij de order te plaatsen, zodat voor iedereen duidelijk is dat de betaling inmiddels verwerkt is.
Keukenbon – Automatisch Printen
Het is voortaan mogelijk om in te stellen dat de keukenbon geprint wordt op het moment dat een order naar de status ‘keuken’ wordt geschoven.
Bonnummers
Het bonnummer op de keukenbon wordt voortaan groter afgedrukt.
Gegevens Exporteren
Vanuit jouw archief in Mijn Sitedish is het mogelijk om een .csv export te maken van de gegevens. Hetzelfde is mogelijk voor jouw statistieken!
Reageren op Reviews
Bij het plaatsen van een reactie op een beoordeling van één van jouw klanten is het voortaan mogelijk om een e-mailnotificatie naar de klant te sturen, indien zij daar toestemming voor hebben gegeven. Reviews worden voortaan ook naar de inbox van het restaurant gestuurd. Uiteraard is deze functie ook uit te zetten.
Tijdsloten
Voortaan kun je de klant laten kiezen voor een tijdslot, in plaats van een tijdstip, bij het plaatsen van de bestelling. Dit pas je zelf aan in Mijn Sitedish.
Vragen of opmerkingen? Team Sitedish staat voor je klaar via info@sitedish.nl of 020 – 244 08 58.
Beste mensen van sitesdis
Ik vind de laatste tijd alle update en nieuwe functie alleen beetje gericht kopelen met andere vaar er eigenlijk een paar restaurant wat aan hebben.
Ik zal meer willen wat te doen voor meer snelheid in de bezorgen van eten vanaf aannemen van de bestelling tot het met eten klaar een aan de bezorger geven daar kan nog veel meer winst halen .
Hi Tom, dankjewel voor jouw feedback! Het klopt dat niet elke update relevant is voor elk restaurant. Toch zijn het vaak functionaliteiten waar veel restaurants om gevraagd hebben.
Suggesties voor verbeteringen mag je altijd mailen naar info@sitedish.nl. Wij horen graag van onze restaurants waar hun behoeftes liggen.